Avslutning av höstens måndagsvandring 15 dec.
Fyrtioen måndagsvandrare samlades i Ringenäs för årets sista vandring. Vi gick via Kungsvägen, golfbanan och Rosendahl, där vi såg ett vildsvin och passerade nya golfhål. Efter vandringen samlades vi vid klubbhuset för glögg och pepparkaka på bryggan. Rita bjöd på sin traditionella tomtecharad, och Kjell tackades av gruppen för sina insatser.
Dagens höjdpunkter:
Vildsvinet som dök upp längs vägen
Glögg och pepparkaka på bryggan
Ritas uppskattade tomtecharad
Uppvaktningen av Kjell för hans engagemang.








